דיון הופס ליום ששי AM: סטיב קר נבחר למאמן ארה"ב ועוזריו הם ספואלסטרה ומונטי ויליאמס. כיצד הייתה נראית הנבחרת לו נבחרה היום? (ודני וההאוקס) / מנחם לס

דיון ראשון:

דיון הופס ליום ששי AM: סטיב קר נבחר למאמן ארה"ב ועוזריו הם ספואלסטרה ומונטי ויליאמס. כיצד הייתה נראית הנבחרת לו נבחרה היום?

כרגיל, 3-5 גארדים, 2-4 סמול פורוורדים, 2-4 פאוור פורוורדים, 1-2 סנטרים.

דיון שני:

וושינגטון ויזרדס ניצחה נצחון חוץ חשוב על הניקס. קודם שלוש נקודות חשובות לפני הדיון:

1)שמתם לב כיצד וושינגטון ויזרדס שיחקה ללא בראדלי ביל? כ-ו-ל-ם שיחקו יותר טוב, ובעיקר דינוינדי. גם דני שלנו נראה הרבה יותר חופשי ומעורב במשחק. הלוואי שיעשו עליו טרייד!

2) קורי קיספרט מגונזגה הוא אחד הפיור שוטרס הטובים ביותר בליגה שעד הלילה לא קיבל ממש צ'אנס. הלילה הוא הראה מי הוא עם 6 מ-7 מהפרקט כולל 4 מ-5 מה-3!

3) ההאוקס ניצחה את פילדלפיה בפילי כשרק ג'ון קולינס מהחמישייה עולה לשחק. כל השאר בפרוטוקול או 'חיוביים'. פילי הופיעה בהרכבה המלא. לכו תסבירו מה הולך כאן העונה.

הדיון השני: קמבה קלע 44 נק' נגד הויזרדס במשחק ההפסד אמש. אז אולי ישנו כאן מישהו שיכול להסביר לי (רזי הופמן, אתה מקשיב?) מדוע הסלטיקס עשו עליו טרייד? אני מאמין שעם מאמן נורמלי הוא יכול היה לעשות נפלאות עם ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון, ולחסוך לי מאמר שלם למה חייבים להטריד אותו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
144 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
thejanitor
thejanitor
24/12/2021 7:48:38

מנחם קמבה הוא חתול בשק. הוא גם לא עושה הגנה. מה שוות 44 נק אם אתה מפסיד? מה הן שוות שבקלאץ אתה חלש? מה הן שוות כשכולן מגיעות ממשחק סוליסטי?
.
לא הרבה

נועמיקו
נועמיקו
24/12/2021 7:59:33

תודה מנחם.
התופעה רחבה הרבה יותר מוושינגטון ובראדלי ביל. גם הקבוצות של מוראנט ודונצ'יץ' משיגות תוצאות טובות יותר בלעדיהם, בהרבה. אלו רק דוגמאות בשלוף, בטוח יש יותר.
האם מתישהו יפול האסימון למקבלי ההחלטות בליגה, שהם עושים שימוש לא נכון בכוכבים שלהם? שהם משחקים משחק סוליסטי שמייצר הרבה "סטט" כמו שאומר שמעון, אבל מכבה את חבריהם לקבוצה ולא מביא נצחונות?
כנראה שלא. סדר העדיפויות הוא עסקי, ונראה שהתפיסה היא שכדורסל של כוכבים מביא יותר הכנסות מאשר כדורסל מנצח.
לא רואה סרט שוושינגטון מוותרת על ביל. הלוואי שהוא ילמד לשתף את החברים יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  נועמיקו

אתה צודק לגבי הסטט והאדרה אבל הקבוצות האלה לא שוות כלום בלי הכוכבים. זה רק אשלייה זה עונה סדירה שאף אחד לא שומר וקבוצות חלשות. בפלייאוף הם לא יצליחו לעשות סל…
אפילו ההוקס עם דלון רייט סקיילר מייס אוקונגו ניצחו את פילי בהרכב מלא ואלה שחקנים שמתקשים לעשות סל בשכונה.
עונה סדירה הרבה משחקים חסרי מוטיבציה רצון הגנה.

Jonathan
24/12/2021 9:13:33

יש לך את הצד השני של שחקנים כמו וילט צ'מברליין בעבר וג'יימס הארדן בימינו שהיו חווים נפילות קשות ביכולת בפלייאוף.
כוכבים אכן עוזרים אבל עדיין יש שאלה של שימוש נכון בכישורים שלהם בקבוצה. זה לא "תנו לנו את הכדור וזוזו הצידה".

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

רוב הפעמים צריך תנו את הכדור וזוזו הצידה וזה מה שמנצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

דוגמא קלאסית זו יוטה בלי מיצל הם מנצחים בעונה הסדירה בפלייאןף הם בקושי יעשו סל בלעדיו

נועמיקו
נועמיקו
24/12/2021 13:01:53

אני לא אומר שקבוצות צריכות לוותר על הכוכבים שלהן, אלא שהן צריכות להשתמש בהם בצורה יותר נכונה.
מסכים איתך שבפלייאוף ובמצבים אחרים חייבים את השחקן שיודע לעשות נק' מכלום, אבל אי אפשר שכל המשחקים, בכל דקה שהשחקן על הפרקט, ייראו ככה. זה פשוט לא עובד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2021 17:28:12
Reply to  מנחם לס

הוא בן 78 אז די ברור שהם טובים יותר בלעדיו

אשך טמיר המקורי
24/12/2021 10:12:28
Reply to  נועמיקו

100+

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/12/2021 8:08:51

קר וספולס זה מאסטרפיס
מי יוכל על שני המוחות האלה?
השחקנים יעמדו בתור להצטרף לנבחרת. ראשון יעמוד דוראנט ואיתו סטף ואז הג'מוס ירצה להיכנס, כי מה? לדוראנט יש יותר הצלחות בנבחרת?
מה? דוראנט המאמי הלאומי? הזיקפה של אמריקה? בשום פנים ואופן הוא לא יתן לדוראנט להיות יותר גדול ממנו.
אחרי זה יצטרפו שאר הגדולים, מניח שגם גרין יצטרף אז בהגנה הנבחרת מסודרת. מי יגיד לא לשילוב רק-ספולס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/12/2021 8:10:24

פילי=דוק ריברס?
זהו!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/12/2021 8:19:41

אגב, אני חושב שכבר אמרתי כמה פעמים, בעונה לפני שהגיעו גארנט וריי רציתי לחנוק את דוק ריברס ואם הייתי רואה אותו מולי ברחוב אולי הייתי מרביץ לו. זו היתה השנה הכי גרועה של חוסר אימון שראיתי. פול פירס איים לעזוב ומה שהשאיר אותו היו ההחתמות של גארנט וריי.
מאמן שכולו פקה פקה ואנחנו רואים את זה שוב ושוב ושוב, וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
לא לומדים!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/12/2021 8:16:21

לגבי הבוט, מנחמנו, אתה בעצמך אמרת שאתה לא מבין מה אני מתלהב מסטיבנס, אבל אני רפה הבנה ולא תפשתי שהבוט מבין בכדורסל קבוצתי, קצת הרבה פחות בכדורסל של ISO. יש לו בעייה עם שחקנים פחות קבוצתיים (אחרי שהעברתי במרכך כביסה). המחליף של הבוט בסך הכל לא מצליח להשתלט על הקבוצה והכוכבים שלו אז איך היה מסתדר עם ווקר?
חוץ מזה, עדיף לי הורפורד שמנצח את אמביד מאשר קמבה ששם 40 נקודות ומפסיד לוושינגטון.

קרים עבדול ג'באר
קרים עבדול ג'באר
24/12/2021 8:42:06

בראדלי ביל הוא שחקן שאי אפשר לשחק לידו. לי הוא מזכיר את ווסטברוק , כישרון ענק אבל בלתי נסבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קמבה לא כזה גרוע שחקן טוב מאד הוא בתקופה לא טובה. ההפסד של הניקס לא היה בגלל קמבה יש שם יותר מידי נגרים שלמדו אותם שנה שעברה הם הפתיעו באנרגיות.
השנה מיאמי עושים את זה עם נגרים.

סטף קרי הוא אגדה בזכותו כל שחקני הווריירס לבד לגמרי לזריקות לייאפ או שלשה לבד. אם היו שומרים עליו כמו על לברון הוא עושה 50 כל משחק ב1 על 1.
היום הוא קיבל שמירה מטורפת חוץ מאיזה 3 פעמים שנרדמו עליו והבן אדם דפק 46 נק….כל סל בפרצוף של המגינים עשו עליו הכל הכל לחץ כל המגרש דאבל טים טריפל טים 1 על 1 הכל הכל וזה נגמר עם 46.
ופאקן ברוקס באמת ששמר עליו מצויין וקיבל 46 נק על הפרצוף. הבחור הזה מדהים כל הקבוצה רודפת אחריו.
מי שמפרגן לקר זה הכל חרטא זה הכל סטף השחקנים פורחים רק בזכותו. תוציאו את סטף משם ושימו כל כוכב אחר ותראו איך הם מנגרים. Mvp ללא עוררין קל במיוחד עכשיו שדוראנט בחוץ כמה משחקים הפערים רק נפתחים.
מי שעשה את הטרייד על סטיבן אדמס חייב להיות מפוטר אחד הטריידים הנוראיים שאני זוכר בשנים האחרונות הבן אדם שכח לשחק כדורסל גם בהגנה הוא אוויר מוחלט איטי מידי ולא מסוגל לשמור לא על גבוה נורמלי ולא על שחקן נמוך. הוא הוריד את התקרה שלהם מאד לעומת jv שיכול לתת 3 וגוף.
גה מוראנט היה חלש מאד היום עבר חצי מסר והתחבא בפינה יותר מידי פרשנים רפי הבנה הכניסו לו דברים לראש של "לשחק נכון"…..יותר מידי טנש זה לא עובד.
גה צריך לקחת כדור ולשחק 1 על 5 לשים נקודות על הלוח ולא לסמוך על דילון ברוקס בקלאץ. המאמן ייבש אותו היום יותר מידי זמן על הספסל אבל גה היום לא בא במוד הנכון לקרב הכוכבים הזה סטף קירצף אותו. זה תחרות למי יש גדול יותר וסטף הראה שיש לו ממבה

thetroll
thetroll
24/12/2021 9:48:34

+23 בריבוע שזה ציון שעוד לא נתתי פה לאף אחד.
סטף שני רק ואך ורק למייקל ואצלי מתחיל להיות ויכוח פנימי האם הוא לא גדול יותר. כל מי שלא רואה את זה פשוט לא רואה את זה. הבן אדם מטיל אימה על ההגנה פניקה מוחלטת. דאבל וטריפל טיפ לא עוזרים עליו.
דני – אני כועס עליו בטירוף. בטירוף. ראיתי את כל המשחק היום. איך הוא מעז לפגוע בעצמו ככה ? משחק שהזבלה ביל לא משחק והוא הולך רק 8 פעמים לסל ?? כשחצי מהזריקות זה שלשות? ראיתי את כל המשחק שלו בלייב. כועס עליו בטירוף. הוא צריך לשאוף להיות הפרנצ'ייז של ווש. אין שם אף שחקן שמתקרב אליו. יש לי 48 שעות להרגע. אני נושם עמוק. יש למישהו המלצה לאיזה מדריך יוגה טוב או מדיטציה? אני חייב להרגע מרוב שאני עצבני עליו. זה משחק שהוא היה חייב לסגור עם 25 פלוס. כועס עליו בטירוף. אני נותן לו הנחת צעיר.תרגיעו אותי. רבאק. זה ברור שהוא השחקן הכי טוב בווש ובפער. איזה חדירות תאוה לעיניים. איזו הגנה. בא לי לתפוס אותו ולנער. סוף סוף מתחיל לצאת ממנו מה שהוא באמת. אבל נמאס לי שהוא מסתפק במועט.
אם ווש תיתן לביל מקס זה יחרב אותם. והיא תיתן. רבאק.

The Pro
The Pro
24/12/2021 10:01:42
Reply to  thetroll

-23 קודם כל תרגע ותיקח כדור.
דבר שני, המקום היחיד שבו סטפן קורי יכול להתקרב קרוב לג'ורדן ולברון זה רק במשחק עונה רגילה לא מעניין.

דני הוא שחקן ספסל צעיר שעושה בדיוק את מה שהוא צריך בהגנה.
בהתקפה יש לו עדיין מקום לשיפור וחסרונות כולל הסיומת והקליעה משלוש שעדיין לוקה בחסר.

thetroll
thetroll
24/12/2021 10:22:00
Reply to  The Pro

תגיד אתה בכמת חושב שאני שם ז על זה שהליגה החליטה פוליטית לא לתת לסטף FMVP ? היה צריך לקבל בפעם הראשונה כשאיגי קיבל ובאליפות השלישית שקיידי קיבל. זה הכל הקטנות. זה הכל פוליטיקות מבחינתי יש לו כבר פעמיים FMVP ושכולם יקפצו.
לגבי דני הוא לא צריך להסתמך על שלשות אם עוד לא הבנת (אולי לא הסברי את עצמי נכון). הוא צריך לבצע דרייבים לסל הוא בלתי עציר. הוא צריך 70% דרייבס 30% שלשות במקסימום. כרגע.
מבחינת הכדורים התגובה הזאת היא אחרי 7 כדורי וואליום מעורבבים עם ( תוסיף מה שאתה רוצה) ואני עדין לא רגוע. חייב איזה יוגה.
שבת שלום.

NBA בדם
24/12/2021 11:27:42
Reply to  thetroll

חבר'ה, עזבו את הדיבורים על הכדורים והירידות, זה פחות מתאים, תדברו ת'כלס.
סטף לא קיבל MVP FINAL בגלל החלטה פוליטית, אם כבר יש החלטה פוליטית זה שהוא בתור הפנים היפות של הליגה בשנים האחרונות יקבל תואר כזה.
מה לעשות שבגלל משחק שמתבסס ברובו על זריקות משלוש אתה יותר חשוף לימים רעים משחקנים אחרים(אפילו שאתה הטוב בהיסטוריה בתחום בפער). ודוראנט לוקח לך את התואר כי הוא יציב יותר.
ב2015 אי אפשר היה לתת את התואר לקרי כי זה היה עלבון ללברון על הסדרה ההירואית שנתן ובסוף ייקח הכוכב שהסריח רוב הסדרה, לכן העדיפו לתת לשומר של לברון שהוריד לו את האחוזים וגם נתן סדרה טובה מאוד התקפית.

עמיחי קטן
24/12/2021 11:39:52
Reply to  NBA בדם

לברון לא "אשם" בזה, אלא הסיטואציה שהוא נקלע אליה ב-2015, אבל עם אחוזים כל כך רעים (43.1% אפקטיבי) הוא לא אמור להיות מועמד לפיינלס MVP בתור מפסיד. אם מסתכלים על גולדן סטייט, סטף היה השחקן הכי טוב שלהם בסדרה – 26 נקודות ב-54.5% אפקטיבי, כולל העובדה שהיה לו רק משחק אחד עם פחות מ-50% אפקטיבי (לצורך ההשוואה – לברון הגיע ל-50% רק במשחק הראשון בסדרה), ככה שלהגיד שהוא "הסריח רוב הסדרה" זה רחוק מאוד ממה שהיה – לכן הוא היה צריך לזכות בפרס, ככה שהעובדה שנתנו את זה לאיגודלה (ולא משנה למה) היא חסרת משמעות מבחינתי.
לגבי 2018, היה לסטף משחק אחד רע, ובכל 3 האחרים הוא היה טוב יותר מדוראנט. אני הייתי נותן את זה לסטף, אבל כאן ההחלטה יכולה ללכת ל-2 הכיוונים ואין לי ביקורת על זה שנתנו לדוראנט.

thetroll
thetroll
24/12/2021 11:47:36
Reply to  NBA בדם

עמיחי תודה על העזרה אין לי מה להוסיף חוץ מזה שב 2018 סטף היה טוב מדוראנט לדעתי חוץ ממשחק אחד. טוב שיש מספרים איתם אי אפשר להתווכח. זה שסטף לא קיבל FMVP זו בדיחה בעייני. אבל… הוא עוד יקבל. תחושה.

NBA בדם
24/12/2021 12:17:19
Reply to  NBA בדם

לברון היה אם אחוזים נמוכים כי הוא שיחק 1 על 5 איך שקיירי נפצע במשחק הראשון.
עזוב אותי מהאחוזים של סטף ומהמספרים היפים, אתה יודע שאם לברון היה בגולדן וקרי בקליבלנד באותה סיטואציה זה היה סוויפ הכי חד צדדי שהיה בליגה, העובדה שג'יימס עלה ליתרון בסדרה ועשה אותה אשכרה תחרותית היא העלבון לסטף ולא האפקטיבי המסנוור עיניים הזה.
דלבדובה היה השחקן השני בטיבו ללברון, איך למען השם זה נגרר ל6 משחקים? בגלל מי?
ב2018 קרי ודוראנט היו מעולים בגמר, אבל לסטף הייתה נפילה במשחק אחד ואצל דוראנט התפוקה הייתה זהה לחלוטין.
אני מעדיף מכוכב משחקים של 32, 25, 32,29 ולא 36,27,12,29. משחק הנפילה הוא המשחק שהקבוצה השנייה תנצל את ההזדמנות ותגנוב לך משחק, בגלל זה היציבות של דוראנט מנצחת את הנפיצות של קרי(המספרים לא מדוייקים אבל די דומים למה שהיה ומסבירים את הפואנטה בסיפור).

עמיחי קטן
24/12/2021 12:27:04
Reply to  NBA בדם

כאמור, לברון לא "אשם" בסיטואציה והוא עשה ככל יכולתו, אבל זה לא מספיק כדי להיות מועמד ל-MVP עם הפסד (ג'רי ווסט העמיד קריטריון הזוי של 37.9 נקודות ב-49%).
אני גם ממש לא מסכים עם הטיעון שלך לגבי היפוך השחקנים. סטף קולע זריקות בדרגת קושי גבוהה יותר מזו של לברון ובאחוזים גבוהים יותר.
לגבי 2018, כמו שאמרתי, 2 הצדדים נראים לי הגיוניים (וגם למצביעים שחילקו את זה 7- 4)

נועמיקו
נועמיקו
24/12/2021 13:08:18
Reply to  thetroll

דני בלתי עציר בדרייב? הפרזה היסטרית. עציר וגם אכן נעצר פעמים רבות, לא מספיק הולך לצד שמאל, הרבה פעמים גורמים לו לקחת זריקה רעה ולהחטיא.

thetroll
thetroll
24/12/2021 11:17:47
Reply to  The Pro

The pro אתה חייב להבין לדגבי דני. שלשות זה לחלשים כמו סטף. שלשות זה לשחקנים שאין להם שום סיכוי בליגה שחקנים עלובים גמדים כמו סטף. שאין להם מה למכור חוץ מזה. סטף פיתח את הנשק הזה לרמת רב אומן עד כדי כך שלמרות שאין לו שום דבר למכור הוא הפך לראשמור. בגלל זה אני חולה עליו. דני הוא 2.06 או 2.08 וואט אבר. לא יודע. הוא לא צריך שלשות. קמת כי זה אופנה כזאת שיזרטק מידי פעם זה בסדר. אבל יש לו נתונים פיזיים גובה כח עוצמה כדרור מטורף לשחקן בגובה שלו קורדינאציה מושלמת. צעד ראשון אדיר לדעתי מהמהירים בליגה. ראיית משחק. מוח. אינטילגנציה. והכי חשוב אופי של ווינר אמיתי. כל אחד צריל להסתמך על מה שיש לו. הוא לא צריך שלשות. צריך אבל במינום נכון כי יש לו טכניקה טובה והוא זורק לא רע. אבל היתרונות היחסיים שלו זה היוצמה הכח הקורדינציה. בקיצור דרייבים להיכנס בכל ההר של השחקנים בצבע ולדפוק להם על הראש. 6.5 דקות מהפתיחה היום ווס הבין שהמשחק שוב לא מתפחח טוב והכניס את דני. דני קיבל כדור ראשון על הקו של השלוש. שניה אחרי שנכנס. מה הוא עשה? דרייב אדיר עם המון אנרגיה ישירות לסל. 2 נקודות קלות. בלתי עצער. זה המקום שהוא צריך להיות בו. זה הנשק שלו. שיזרוק מרחוק זה סבבה . אבל הטרטוריה שלו ומאיפה שהוא יביא את הברינקס זה רק משם. עכשיו הסברתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

לדני אין כדרור טוב גם לגובה שלו. שלשות זה נשק חובה כי שאתה קולע משם נצמדים אליך ואז אתה יכול לעבור את השומר הרבה יותר בקלות מאשר שהוא נותן לך מטר או 5 מטר במקרה של סימונס

thetroll
thetroll
24/12/2021 11:37:07

מסכים לגבי זה שזה נשק שחייב להיות בארסנל בדיוק בגלל מה שאמרת. אבל במינון הנכון. זה החמאה לא הלחם.
לגבי הכדרור לא מסכים איתך. לא חושב שיש הרבה שחקנים 2.08 שיכולים להוביל כדור בקלות כמוהו. רוצה דוגמא טובה? לא נלך רחוק. כספי. אוהב אותו אבל הבן אדם לא היה מסוגל להוריד כדור לרצפה.

NBA בדם
24/12/2021 12:35:32
Reply to  thetroll

עמיחי הקטן, סטף שיחק עם קליי, דריימונד,איגי וצוות מסייע עמוק, זה שהוא יכול לקלוע מהלוגו זה לא הופך אותו ליותר טוב.
עצם העובדה שהסדרה נמשכה 6 משחקים צמודים זו אשמתו של סטף, לא משנה איך תהפוך את זה.

עמיחי קטן
24/12/2021 12:46:10
Reply to  NBA בדם

זה מאוד יפה שאתה מנסה להקטין אחרים (תרתי משמע), אבל זה לא ישנה את העובדה שיש מחלוקת על מה שאתה אומר, ואני בוחר שלא להסכים איתך.

עמיחי קטן
24/12/2021 12:46:39
Reply to  NBA בדם

ואני רק אוסיף כדי שזה יהיה ברור – לא לפנות אלי ככה להבא

NBA בדם
24/12/2021 13:00:12
Reply to  NBA בדם

חלילה, ממש לא כוונה להקטין, זה הכינוי שלך וכך פניתי אליך.
אם אתה חושב שעשיתי את זה בכוונה זו החלטה שלך בלבד.
מכבד כל דעה וזכותך לא להסכים עם דעתי.

עמיחי קטן
24/12/2021 13:11:11
Reply to  NBA בדם

הוספת ה' הידיעה שמוסיפה לזה משמעות. על כל פנים, אם הבנתי אותך לא נכון אני מתנצל.

NBA בדם
24/12/2021 14:21:59
Reply to  NBA בדם

אפילו לא שמתי לב שהוספתי לך ה', חשבתי שהכינוי שלך זה עמיחי הקטן ולא השם משפחה שלך.
מתנצל שלא שמתי לב ומקבל את התנצלותך הכנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

בהשפעה על המשחק הוא בהחלט שני למייקל ועושה את זה בפחות שריקות אוויר. חסר לו סטט בשביל להיות הסגן ועוד כמה טבעות אבל הוא מדהים שומרים עליו כמו שלא שומרים על אף כוכב בליגה (רק על טריי שמרו ככה שנים עברו).
על הכוכבים שומרים 1 על 1 בדכ על כל הזמן כל הקבוצה בפאניקה הכי מצחיק זה בסקרין מדורג 3 החליפו עליו על הקשת חחח עד שנותר מול אדמס ואדמס החליט ששווה לתת לו לייאפ ולא שלשה החלטה טובה דווקא. אף שחקן לא זורע פאניקה כזאת בהגנה.
גם על דוראנט דאבל טים לא ככ עובד הוא שם גאמפים בסיבוב על 2 שחקנים 🤣🤣
ואז היה טיים אאוט ועברתי למשחק של לברון אני רואה אותו מדדה יותר לאט מהמדדה השומר מחכה לו על העונשין הוא מפנה עליו את הגב שעה עומד עם הכדור בלי הפרעה המגן ממתין לראות מה הוא יעשה בלי לזוז ואז קולע עליו גאמפ בסיבוב חחח
היה מגוחך לראות את ההבדלים בין ההגנות שמקבלים 2 כוכבים כביכול באותה רמה…..או אפילו זה שיותר טוב לכאורה…..
אם שומרים על לברון כמו על סטף 2 משחקים הוא מתמוטט עם פציעה בגרוין

thetroll
thetroll
24/12/2021 10:27:31

חחחחחחח מדויק. + 23 בריבןע מוכפל פעמיים. לברון זה דד באדי בכיין עלוב. את סטף לא ראיתי פעם אחת מתבכיין לזברות למרות שהספורט העיקרי בליגה זה לא הופס. הספורט העיקרי זה מי מרביץ יותר לו יותר. אני מת לראות אותו בפיינלס השנה מול קיידי. לא שאני לא תופס מקיידי הוא ראשמור בעייני אבל סטף. אמאלה ואבאלא.
לא היו דברים כאלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אני לא חושב שמרביצים לסטף פשוט האחרים מקבלים שריקות אוויר. לא בא לי שגם סטף יתחיל לקבל את זה.

thetroll
thetroll
24/12/2021 10:33:03

אם זה בטוח אין לי בעיה 🙂

thetroll
thetroll
24/12/2021 10:36:03

עם….

עמיחי קטן
24/12/2021 11:45:13
Reply to  thetroll

הדבר הכי גרוע שאבדיה יכול לעשות זה לנסות להיות בראדלי ביל שדואג לזריקות שלו.
אם נסתכל על המשחק הלילה, אז הוא היה רביעי בכמות הזריקות למשחק (קוזמה, דינוווידי והולידיי זרקו יותר ממנו), שישי בנקודות (קיספרט והארל קלעו יותר בפחות זריקות) ורביעי בדקות (דינווידי, קוזמה וקיספרט שהיה נהדר שיחקו יותר מאבדיה).
לגבי הרוטציה – אנסלד החליט שהוא רוצה שאבדיה יסגור את כל הרבעים, אז הוא נכנס באמצע כל רבע, וזה אפשר לו לשחק עם יותר מובילי כדור פוטנציאליים בדקות המנוחה של דינווידי. 30 האסיסטים של וושינגטון מול 11 איבודים מוכיחים שזה עבד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מנחם היום כל פיסח קופץ כמו מייקל אפילו םט קוננטון שם דאנק מהעונשין. אז זה הנה נדיר

The Pro
The Pro
24/12/2021 9:23:55

מנחם,
נבחרת ארה"ב הייתה נראית אותו דבר גם אם פיני גרשון היה מאמן אותה.
לקלוע 40 נק' בליגה של אדם סילבר זה לא נתון יוצא דופן או מרשים על יתר המידה.
=
בראדלי ביל בדומה לקמבה\ וליליארד הוא סקורר שביום נתון יכול לקלוע 50 נק' וביום אחר לסיים עם אחוזים נוראים
להכריח שטף פעולות ולהפסיד את המשחק.
הייתי רוצה לראות אותו בלייקרס תחת לברון במקום ווסטברוק שאת האופי משחק המפסיד שלו איאפשר לשנות בגילו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Pro

מה לברון צריך את ביל? חשבתי הוא יכול לבד ולא צריך כוכבים לידו לא? מאזן שלילי עם כל הכוכבים?

The Pro
The Pro
24/12/2021 9:28:53

יש הבדל גדול בין להיות מס' 1 בהורנטס\בויזארדס לבין להיות מס' 3 של הלייקרס או הסלטיקס.

ההתאמה של קמבה לסלטיקס לא הצליחה בדיוק כמו שארווינג נכשל שמה.
רוב השחקנים בליגה לא מסוגלים לקחת על עצמם אחריות של הובלת קבוצה באיכות שמביאה אליפות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/12/2021 10:01:17

קמבה והסלטיקס לא התחברו, ולא נראה לי שזו רק אשמת המאמן. לא כל ציוות הוא ציוות נכון

idk
idk
24/12/2021 10:06:07

אני תמיד אוהב לבחון את ההצרות של "מביני העניין" וה"פרשנים" למניהם לטווח הארוך ולא רק אחרי אותו מהלך/משחק.
כן כן, קמבה פתאום תותח!
אני זוכר שמישהו פה קבע נחרצות שההוקס יהיו משמעותית טובים יותר מהסאנס.
מצחיק במיוחד כשבוחנים את זה העונה.
מזל שלרוב האנשים יש זכרון קצר.

אשך טמיר המקורי
24/12/2021 10:17:44
Reply to  idk

קמבה לא תותח, אבל הוא גם לא האפס הגמור והשעיר לעזאזל שתיבודו עשה ממנו.
אם לא הקורונה, והפציעות, הוא לא היה רואה עוד דקת משחק, וזה עוד עם הסגל המסריח הזה של הניקס.

The Pro
The Pro
24/12/2021 10:29:16

+6 התגובה המנצחת.
מי שקבע שסטפן קורי מתקרב לגדולים ביותר אחרי הופעה מוצלחת במשחק שלא מעניין אף אחד.
זה תופס גם לכל מי שחשב שאייזיאה תומאס הוא שחקן כדורסל אחרי שקלע בלילה קודם 19 נק'.

נבא זה לא יורוליג.
הסיכוי של וושינגטון לעשות ריצת פלייאוף בלי אלפא כמו ביל הוא אפסי.
מבחינת כשרון נטו אין שחקן בסגל שמתקרב אליו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Pro

מתי לברון קיבל דאבל טים ולחץ בפלייאוף? סטף קיבל את זה כל משחק כל פלייאוף…..זה ההבדל הגדול לברון תחת שמירת סטף שחקן של 12 עד 15 נק גם בשיאו בטח היום ונפצע אחרי כמה משחקים

NBA בדם
24/12/2021 11:19:01
Reply to  The Pro

+200. מסכים עם כל מילה.

NBA בדם
24/12/2021 11:19:37
Reply to  NBA בדם

כמובן עם THE PRO

Jonathan
24/12/2021 11:48:57
Reply to  The Pro

לאיזה גדולים ביותר הוא לא מתקרב לדעתך? סבבה, הוא לא התיימר להיות ג'ורדן. בעמדה שלו הוא נמצא בדיון על האם הוא ראשון או שני בהיסטוריה (לדעתי מג'יק עדיין יותר גדול), אבל אין באמת אף אחד אחר בדיון הזה חוץ משניהם. זה אוטומטית שם אותו לפחות כמחליף בנבחרת של כל הזמנים…

NBA בדם
24/12/2021 12:30:12
Reply to  Jonathan

בוא נעשה סדר:
בעמדה שלו הוא שני רק למג'יק.
בדירוג ההיסטורי הוא עדיין לא טופ 10, אבל בהחלט טופ 15 ויש לו עוד כמה עונות לנסות להתקרב למרות שהסיכויי שייכנס לשם די נמוכים.
**חוץ מזה אני בשלבי הסיום של הדירוג האגדות השלם (שמכניס הגנה והאסל לקריטריונים של הדירוג וגם מבטל את חוק קרי-דוראנט ומכניס אותו למשוואה הרגילה של האלפא והניקוד), ככה שיצא שהדירוג יהיה גם שלם(ייתן ניקוד גם לגבוהים בפרט ושחקני הגנה ככלל, וגם ללא כוכביות כאלו ואחרות).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

הוא מנגב עם מגיק את הפרקט מגיק היה נגר על לידו

thetroll
thetroll
24/12/2021 18:02:19
Reply to  NBA בדם

מדויק. לא יודע עם נגר על אבל בטח ובטח נגר על ידו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  idk

ההוקס אמורים להיות יותר טובים מהסאנס אבל הם לא עןמדים בזה. טריי חלש הוא לא מצליח לשחק ברמה של סטף.
אנחנו הפרשנים זוכרים אל תדאג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פשוט יצא שהאנטר זה פח לליגה בישראל וברידגס שיחוק בסאנס. לפרשנים היה ציפיות מהאנטר שיהיה שחקן סבבה. טעינו

אשך טמיר המקורי
24/12/2021 10:18:18

ביל אסון, חייבים להיפטר ממנו מיידית לכל המרבה במחיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שמצחיק שה"mvp" עם הפר שמר ההיסטורי הסרבי הגאון עם מאזן שלילי….
מראה כמה המדדים האלה חרטא. אבל היי הסרבי יכול לבוא לרכז אצלנו בפילי. ניתן את טוביאס וסימונס לדנבר

אשך טמיר המקורי
24/12/2021 10:33:59

מה מצחיק בזה? אין שחקנים סביבו והוא שומר אותם סביב ה-50%.
כמו סטף עונה שעברה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה אין שחקנים חסר רק מורי.
הוא טוב אבל אני אוהב להסתלבט על טנש בקשר אליו.
לגבי mvp לא קרוב אי אפשר להיות mvp עם מאזן שלילי.
גם ברדלי ביל היה 35 נק שם עונה שעברה בווש נו א
אז

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/12/2021 11:43:17

שימון, אין לו מורי ואין לו פורטר ועוד כמה חסרים בגלל הקורונה. הוא משחק כמעט לבד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו פורטר זה עוד טי גי וורן מה עשיתם ממנו שהוא לא היה ומורי היה הם ניצחו מספיק. מורי חסר בהחלט. מתי הוא חוזר?

Warrior
Warrior
24/12/2021 14:21:59

פורטר שחקן של 19 נק ב54 אחוז מהשדה ו44 מהשלוש. קצת יותר מכלום..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם טי גיי וורן היה שחקן של 19 נק לכמה משחקים…
הבסקטבול רפרנס אומר שהעונה היה שחקן של 10 נק למשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
24/12/2021 11:41:38

נותן את טומטום על הגאון

אשך טמיר המקורי
24/12/2021 10:33:06

גארדים: סטף, מיצ'ל, שג"א, לווין, בוקר
פרוורדים: דוראנט, דרוזן, דריימונד, בראון, ג'ורג'
סנטרים: ג'ארט אלן, טאונס
.
סגל רחב – הולידיי, טריי, מיילס טרנר, מייקל בריג'ס

Warrior
Warrior
24/12/2021 12:28:22

שגא מקנדה אם אני לא טועה

אשך טמיר המקורי
24/12/2021 12:35:18
Reply to  Warrior

אז ניתן צ'אנס לטריי

אשך טמיר המקורי
24/12/2021 12:36:04

הבחירות לפי היכולת כיום

עידן
עידן
24/12/2021 10:34:51

ב24 הנבחרת תראה שונה לגמרי אבל אם אני צריך להרכיב נבחרת להיום מינוס קוואי לאונרד וקליי תומפסון הפצועים שלא ברור איך יחזרו אז הנבחרת היא כזאת:
סטף קרי
טריי יאנג
דמיאן לילארד
ג׳יימס הארדן
דווין בוקר
דונובן מיטשל
לברון ג'יימס
ג׳ייסון טייטום
קווין דוראנט
אנטוני דייויס
באם אדבאיו
דיאנדרה אייטון (נולד בבהאמס אבל ייצג את ארהב)

עידן
עידן
24/12/2021 10:37:13
Reply to  עידן

טראנס במקום אדבאיו

עידן
עידן
24/12/2021 10:37:20
Reply to  עידן

טאונס

עידן
עידן
24/12/2021 10:39:54
Reply to  עידן

ב24 רוב הסיכויים שלברון הארדן ולילארד כבר לא יהיו ברמה המתאימה אבל להיום הם מתאימים

Jonathan
24/12/2021 10:56:45

מה קרה כאן ללייקרס?
א. התעייפו בהגנה
ב. הגיל עושה את שלו
ג. נמאס להם מלברון, בעיקר אחרי שהוא הודיע שכולם יעברו בטרייד
ד. כל התשובות נכונות
https://www.youtube.com/watch?v=Ah1dgjlOiU0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחחחחחחחחחחח ענק אוי נשפכתי מצחוק זה גירסה הפוכה לזה
https://youtu.be/5zq0BHxP22Q

לברון עכשיו יושב על הטרייד מאשין בבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אפילו פה לא היה עליו דאבל טים 🤣🤣🤣🤣 הוא לבד מול 5 ושומר עליו רק 1

Jonathan
24/12/2021 11:14:33

איזו סיבה יש לשים עליו דאבל טים ב-16 הפרש? נראה לי הם גם היו מופתעים מזה שלא הגיע אף אחד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

סתם אני צוחק. סיבה זה לפגוע לו בסטט😎

אשך טמיר המקורי
24/12/2021 12:38:11
Reply to  Jonathan

אם הוא לא יורד להגנה, אז הם לא עולים להתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאיזה שפל המערב הדרדר מקום 6 שם מאזן שלילי ימי המזרח העליזים

NBA בדם
24/12/2021 12:39:08

ללברון השנה יש מזל עם הבינוניות המפתיעה במערב.
אם לברון היה השנה במזרח הוא היה מצטרף לסימונס במחלקת נפגעי הטראומה שנפתחה לכבודו.

שחר אלוני
24/12/2021 13:41:38

תודה מנחם,
הליעקרס בבלגאן, כל משחק סגל אחר, דייויס עכשיו פצוע, ראסל ממשיך להוביל את הליגה באיבודים. במקרה הטוב יוכלו להתחיל עונה עוד חודש או חודשיים עם סגל יציב לפחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די נו לברון נתן את המספרים האלה מול גולדן כי הק
הדביל סטיב קר חד מדלבדובה וטריסטן. די הןא שמר את לברון 1 על 1 עם אחגי בקליר פאת ונתן לו לעשות מה בא לו. שמירה נוראית שמאד הזכירה את מייקל מול דן מארלי אותה הבדיחה

עמיחי קטן
24/12/2021 15:00:17

האחוזים של לברון בסדרה הזאת מוכיחים שעשו עליו הגנה טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא זה מוכיח שהוא היה עייףדי ניגב את איגי בשמירה נורמלית היה קןלע 15 נק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזבו שטויות מה שמעניין זה לאיפה לברון שולח את ראס בטרייד מאשין

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
24/12/2021 15:37:45

וואי וואי ההערצה כאן לסטף הופכת אותי בעור שיני לסטף-הייטר רק לשם האיזון…
הבן אדם שם 46 אחרי שבועיים שהוא מסריח את הפרקט ברמות ראסל ווסטברוקיות וכבר עושים אותו ברמה של מייקל ג'ורדן???
מדגם מההספק של סטפן הקדוש בחודש דצמבר – 4 מ-21 (פיניקס, הפסד); 7 מ-28 (סאן אנטוניו, הפסד); 6 מ-20 (פילי, הפסד); 8 מ-21 (בוסטון, ניצחון).
ולא יעזור, הוא לא קיבל fmvp כי לא הגיע לו. ב2015, מעבר להגנה האדירה של איגי, הוא קלע 17 נק' באחוזים (אפקטיביים, כמו שסטף אוהב) הרבה יותר טובים משל סטף (62% לאיגודאלה, לעומת 54.5% לסטף הנערץ).
על 2017 הוא צריך להגיד תודה שראה בזמן אמת ומקרוב את אחת מהופעות הפיינלס הטובות מכל הזמנים מקרוב (של דוראנט).
וב-2018 לכולם נמאס לשמוע סטף, סטף, סטף, אפילו לדוראנט שבמשחק 4 נעמד ברבע האחרון בצד כדי שסטף יקלע כמה שיותר (והוא קלע ושיפר את הסטטיסטיקה). אבל מה לעשות שגם זה לא עזר כי במשחק 3 התחרותי היחידי בסדרה הוא קלע 3 מ-16 ל11 נקודות מעליבות (כמה זה יוצא אפקטיבי???) כשדוראנט נותן 43 לפנתיאון (15 מ-23 למי ששואל).
אז דחילק, ההשוואה של סטף לגורדן (וגם לדוראנט) עושה לו רע. הוא קלע אדיר ואחד מה-15 שחקנים הגדולים בהיסטוריה. אבל הוא לא שחקן two-way היסטורי שיכול להשיג עצירות ברגעים המכריעים או לקלוע בקלאץ.
הוא יביא השנה FMVP מול דוראנט/יאניס? אם כן, מבטיח לחשב מסלול מחדש.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
24/12/2021 16:06:57

ואם כבר יום שישי ויש זמן אז באמת הגיע הזמן שאפרוק את ההרגשה המביכה של רבע אחרון של משחק מספר 4 ב-2018.
עד לרבע האחרון דוראנט שם 17 וסטף 21. לרבע האחרון היה ברור שכבר תש הכוח לקאבס. לברון ירד לנוח דוראנט גם ואז נהיה המופע הביזארי של סטף שבו כולם זזים כדי שיקלע ויהיה fmvp למרות 20+ הפרש של גארבץ טיים טהור. סטף אכן קלע שלוש שלשות ועוד שלוש מהקו (פאול של שלשה) והחטיא 4 זריקות נוספות (לקח את רב הזריקות של הווריורס). דוראנט לשם השוואה שם 1 מ-2.
הקיצר, זה היה מופע של חוסר ערך ספורטיבי רק כדי להצדיק את ה-fmvp אבל מה לעשות שהבוחרים לא מטומטמים.
והבאסה שזה כל הזמן קורה עם קרי אהוב הקהל, גם כשהוא נותן חודש אפריל אימתני שנה שעברה מדברים עליו כ-mvp למרות שגולדן לא בפלייאוף ויוקיץ נותן עונה חלומית, וכך גם העונה שהוא פייבוריט עצום ל-mvp למרות שדוראנט בליגה אחרת.
אם הלוחמים יגיעו לפיינלס, העניין עם סטף יעמוד לדעתי בעוכריהם כי יהיה לחץ שהוא יהיה ה-fmvp, לחץ שהוא לא יעמוד בו.
זהו שחררתי בשביל השנים הקרובות, אל תרגישו צורך לענות ולריב, זכותכם לעוף על קרי כמה שאתם רוצים, עולם חופשי לעזאזל.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
24/12/2021 16:06:57

ואם כבר יום שישי ויש זמן אז באמת הגיע הזמן שאפרוק את ההרגשה המביכה של רבע אחרון של משחק מספר 4 ב-2018.
עד לרבע האחרון דוראנט שם 17 וסטף 21. לרבע האחרון היה ברור שכבר תש הכוח לקאבס. לברון ירד לנוח דוראנט גם ואז נהיה המופע הביזארי של סטף שבו כולם זזים כדי שיקלע ויהיה fmvp למרות 20+ הפרש של גארבץ טיים טהור. סטף אכן קלע שלוש שלשות ועוד שלוש מהקו (פאול של שלשה) והחטיא 4 זריקות נוספות (לקח את רב הזריקות של הווריורס). דוראנט לשם השוואה שם 1 מ-2.
הקיצר, זה היה מופע של חוסר ערך ספורטיבי רק כדי להצדיק את ה-fmvp אבל מה לעשות שהבוחרים לא מטומטמים.
והבאסה שזה כל הזמן קורה עם קרי אהוב הקהל, גם כשהוא נותן חודש אפריל אימתני שנה שעברה מדברים עליו כ-mvp למרות שגולדן לא בפלייאוף ויוקיץ נותן עונה חלומית, וכך גם העונה שהוא פייבוריט עצום ל-mvp למרות שדוראנט בליגה אחרת.
אם הלוחמים יגיעו לפיינלס, העניין עם סטף יעמוד לדעתי בעוכריהם כי יהיה לחץ שהוא יהיה ה-fmvp, לחץ שהוא לא יעמוד בו.
זהו שחררתי בשביל השנים הקרובות, אל תרגישו צורך לענות ולריב, זכותכם לעוף על קרי כמה שאתם רוצים, עולם חופשי לעזאזל.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
24/12/2021 16:06:59

ואם כבר יום שישי ויש זמן אז באמת הגיע הזמן שאפרוק את ההרגשה המביכה של רבע אחרון של משחק מספר 4 ב-2018.
עד לרבע האחרון דוראנט שם 17 וסטף 21. לרבע האחרון היה ברור שכבר תש הכוח לקאבס. לברון ירד לנוח דוראנט גם ואז נהיה המופע הביזארי של סטף שבו כולם זזים כדי שיקלע ויהיה fmvp למרות 20+ הפרש של גארבץ טיים טהור. סטף אכן קלע שלוש שלשות ועוד שלוש מהקו (פאול של שלשה) והחטיא 4 זריקות נוספות (לקח את רב הזריקות של הווריורס). דוראנט לשם השוואה שם 1 מ-2.
הקיצר, זה היה מופע של חוסר ערך ספורטיבי רק כדי להצדיק את ה-fmvp אבל מה לעשות שהבוחרים לא מטומטמים.
והבאסה שזה כל הזמן קורה עם קרי אהוב הקהל, גם כשהוא נותן חודש אפריל אימתני שנה שעברה מדברים עליו כ-mvp למרות שגולדן לא בפלייאוף ויוקיץ נותן עונה חלומית, וכך גם העונה שהוא פייבוריט עצום ל-mvp למרות שדוראנט בליגה אחרת.
אם הלוחמים יגיעו לפיינלס, העניין עם סטף יעמוד לדעתי בעוכריהם כי יהיה לחץ שהוא יהיה ה-fmvp, לחץ שהוא לא יעמוד בו.
זהו שחררתי בשביל השנים הקרובות, אל תרגישו צורך לענות ולריב, זכותכם לעוף על קרי כמה שאתם רוצים…

עמיחי קטן
24/12/2021 16:15:03

הרבע האחרון ההוא חיזק את דוראנט (טריפל-דאבל) לא פחות מאשר את הנקודות של סטף.

עמיחי קטן
24/12/2021 16:16:05

דרך אגב, אני משער שזה קרה בטעות, אבל זה שתגובה מסוימת מופיעה יותר פעמים לא אומר שהיא יותר נכונה…

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
24/12/2021 16:19:59

חחח אכן טעות, מתנצל

thetroll
thetroll
25/12/2021 0:15:18

יש לך מושג כמה פעמים מייקל הסריח את הפרקט בקריירה שלו? זה לא היה הרבה אבל זה גם היה כולל במשחקי פליאוף.
אני דרך אגב עדין טוען שמייקל הוא הטוב ביותר אי פעם. כל השוואה עד היום של מישהו אליו נראתה לי פשוט מגוחכת. אבל לדעתי סטף הוא היחיד שאיכשהוא באיזור חיוג שלו. ולסטף דרושה לפחות עוד אליפות אחת או שתיים כדי שהדיון הזה יהיה רציני.

עמיחי קטן
24/12/2021 16:12:26

לדיון עצמו אין לי זמן להיכנס כרגע, אז אני רק אכניס כמה נקודות בסיסיות:

1. בהקשר של איגודלה, חשוב לדעת שהפער לא קיים אם משקללים גם עונשין – 58.8% TS לאיגודלה מול 58.5% של סטף.
2. דוראנט לא "נעמד בצד" בסוף משחק 4 של 2018, אלא מסר והשיג טריפל-דאבל ראשון בקריירת הפלייאוף שלו, מה שגם חיזק את המועמדות שלו לפיינלס MVP.
3. משחק 3 היה באמת צמוד באותה סדרה, אבל משחק 1 הלך להארכה. אין ספק שהמצטיין של אותו משחק היה לברון, אבל סטף קלע 29 ב-58.7% אפקטיבי (ו-60.7% TS) לעומת 26 של דוראנט ב-38.6% אפקטיבי (ו-49.2% TS), ככה שמבין שני המשחקים הצמודים, באחד סטף היה רע מאוד ובשני דוראנט היה בינוני מינוס.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
24/12/2021 16:24:54

בוא נסכים לא להסכים…
ברגע שבמשחק החשוב ביותר בסדרה (והיה ברור לכולנו שהשלישי הוא המשחק שיקבע אם יש סדרה או לא) קרי שובק בצורה היסטורית (30% ts) אז, לדעתי לפחות, נגמר הסיפור.
אתה יכול לחשוב אחרת, אני שמח שמרבית הבוחרים חשבו כמוני.

NFS
NFS
24/12/2021 17:17:37

חחח.. לגמרי. אפילו לא fmvp אחד וכבר צצות ההשוואות 🤣😂
סטף שחקן נהדר ואחד הגדולים בהיסטוריה, ועדיין – לא ראינו ממנו פלייאוף אחד אדיר, תמיד קרה איזה משהו (פציעה, גיים 7 ובכלל הסדרה מול הקאבס, דוראנט וכו').

חגי "התותח" ניסני
24/12/2021 17:33:53
Reply to  NFS

מה זה פלייאוף אדיר? הTS שלו ברמה של דורנט (ולמען ההוגנות נציין שעם 3 נקודות פחות)ותזכיר לי מה היה הממוצע של דורנט לפני הווריורס בפלייאוף? מדהים כמה קל לקנות את הנרטיב של סטף לא מגיע לפלייאוף. מדהים כמה קל לשכוח את ההשפעה המטורפת של סטף בלי הכדור רק בגלל הנרטיב הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

ראית איך שמרו את מייקל ב6 אליפויות? כל מיני לבנים פסחים כמו דן מארלי די בחייאת הכל ב1 על 1 בלי בלי דאבל טים בלי כלום נתנו לו לרוץ למיד ריינג ולעלות לגאמפ מהספוטים שלו. מייקל היה הכי גדול אבל שמרו עליו חרפה כמו על לברון התרפסו בפניו בשביל ווי אר אול וויטנס.
בשנות ה80 שלא נתנו כבוד לא זכה בכלום.
בשנות ה90 הליגה נחלשה מלא נגרים שבקושי מקפיץ כדור ושחקנים כמו קליפטרד רובינסון פאקן מארלי ופיסח כמו הורנסק שמרו עליו

NFS
NFS
24/12/2021 20:50:04

הייתי מנסה לענות לך ברצינות, כי הטיעונים שלך הם של אהבל מצוי שבשנות ה-90 הלך לפעוטון, אבל באמת שחבל על הזמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

הכל רואים ביוטיוב המילה היחידה שיש לי לומר על ההגנה על מייקל בשנות ה90….מביך.
50 נק תופר מאותו ספוט ב1 על 1 🤣🤣🤣
די מי שמרו עליו ברייון ראסל חחח בקושי זז גף הורנסק נראה כמו עורך דין😂😂😂
פאקן קונוס מארלי הוא מקפיץ הולך למיד ריינג הופ 2 נק. התרפסות מוחלטת. כמעט נורא כמו ההגנה על השיקצה ב19 השנה האחרונות

NFS
NFS
24/12/2021 21:22:55

ובוא, מי שמר על סטף – הארדן וקיירי? ממש שומרי על 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

רדפו אחריו בזוגות טובי השומרים בליגה….
בזוגות….לשירותים…..
מייקל בשנות ה90 כולם לא ראה דאבל טים בכמות שסטף ראה ב2 משחקים

NFS
NFS
24/12/2021 21:37:30

איזה רדפו, היה את דוראנט שכחת? מי רדף אחריו, הארדן וכריס פול? תן שמות, תפסיק לזרוק סיסמאות לאוויר.
שמות של שומרים בדאבל טים.

NFS
NFS
24/12/2021 21:40:33

תיכף תכתוב שלאורי השמן ו-ואן פליט הגמד עשו לו את המוות בסדרת הגמר לא? 🤣🤣

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2021 17:23:42

הטענה שקרי לא קיבל את הFMVP ב2015 כי לא הגיע לו זו הטענה הכי הייטרית כלפיו שאני יכול לדמיין.
הווריירס שיחקו כחצי מהסדרה הזאת 4 על 3 בהתקפה מתוקף הנוכחות שלו על המגרש בלבד. אולי רשומים לו רק 26 נקודות ו6 אסיסטים למשחק בסדרה אבל זה שבריר מההשפעה שלו על התוצאה שלה בפועל. לא להבין שזה מה שהכריע את הסדרה זה פשוט חוסר מושג בסיסי בכדורסל.

חגי "התותח" ניסני
24/12/2021 17:40:39

לטעמי האישי, התקפית והתקפית בלבד: סטף יותר ממייקל. הרבה יותר טוב. וגם KD יותר טוב ממייקל.

NFS
NFS
24/12/2021 19:11:58

בן כמה אתה?

Jonathan
24/12/2021 19:27:43
Reply to  NFS

ראיתי את מייקל משחק בהמון משחקים. הדברים שסטף וKD קולעים כמה פעמים במשחק היו נחשבים מבחינת כל מי ששיחק אז, כולל מייקל, לזריקת התאבדות. מסוג הדברים שלא היית זורק גם אם נתקעת בסוף שעון זריקות.

NFS
NFS
24/12/2021 20:48:10
Reply to  Jonathan

אין ויכוח שסטף קלעי שלשות הטוב בהיסטוריה, בטח גדול מג'ורדן. התקפית, בטח שלא יותר גדול. בטח בפלייאוף.

thetroll
thetroll
24/12/2021 23:19:03
Reply to  NFS

אני ראיתי את מייקל בלייב. והוא בעייני הכי ענק שיש. ועד היום כל השוואה של איזה שהוא שחקן מולו נראתה לי מגוכחת.
לא הייתי מעלה על הדעת שאי פעם אגיד משפט כזה אבל סטף גורם לי בפעם הראשונה לחשוב שמישהו באמת נמצא שם איתו באותו איזור חיוג. זה עדין מייקל אבל אם מול כל האחרים זה נוק אאוט מול סטף זה בנקודות ובקושי.
רבאק תפתח את העיינים ותראה מה הבן אדם עושה. תפתח את העיינים.
זה ברמות של מכונה זה לא אנושי.
תפתח את העיניים. עדין חסרה לסטף

thetroll
thetroll
24/12/2021 23:22:08
Reply to  thetroll

טבעת אחת או שתיים אבל הבן אדם עושה דברים שהם על גבול הקסם. באמת. ושוב אני לא מאמין שאני אומר את זה כי מייקל זה ברמה של כמעט דבר קדוש.

NFS
NFS
24/12/2021 19:18:42

עזוב, לא חשוב, אין לי כח להיכנס לויכוחי מי יותר טוב. מעייף וחסר סיכוי.
לטעמי האישי גורדן לא רואה את סטף, שבאמת גדול, אבל מהשורה השניה (כסא 30) ולא עם הגדולים באמת (אלו שלא היה שום ויכוח על היותם fmvp כמו ג'ורדן, קובי, קוואי, יאניס, דוראנט, נוביצקי, לברון, דאנקן, אולאג'ואן וכו').

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחח קאווי הפיסח המדדה הזה אתה משווה לסטף

Jonathan
24/12/2021 19:31:08
Reply to  NFS

גם איגואדלה, וורת'י, דומארס וטוני פארקר היו fmvp. אתה משווה אותם לסטף? זה תואר אחד מיני רבים, מצאת קרדום לחפור בו.

חגי "התותח" ניסני
24/12/2021 20:07:16
Reply to  NFS

אם אתה לא רוצה להיכנס לזה אז עדיף שלא תגיב. התגובה שלך מלמדת שאתה מאוד רוצה להיכנס לזה.. אני אהיה בן 37 אוטוטו. לא ראיתי הרבה את מייקל בשידור ישיר יען גדלתי בבית שבקושי טלוויזיה הייתה בו ובטח שלא כבלים. פה ושם הייתי מצליח לראות "בזמן אמת" יענו לראות אצל חברים שהיה להם כבלים חלקים של משחקים.
.
אה מה כן? ביוטיוב יש מאגר עצום של משחקים מהשנים ההם. השלמתי הרבה מאוד שעות של מייקל ועוד כמה חברים. אז תעשה לי טובה בלי התגובות האלו של "בן כמה אתה" זה לא רלוונטי כיום.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2021 20:30:44

מה שמעניין, שככל שאתה יותר חסיד של ג'ורדן ככה יורד הסיכוי שתלך ותצפה מחדש במשחקים שלו היום.

חגי "התותח" ניסני
24/12/2021 20:50:40

אהבתי את התובנה.
.
אגב מה בקשר לקריסת התיק?

NFS
NFS
24/12/2021 21:26:01

תיאוריה מעניינת, אתה הגית אותה?
כי בינה לבין המציאות אין כמעט דבר, אבל ניחא.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2021 23:16:19

מתי פעם אחרונה צפית במשחק שלם של ג'ורדן?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
24/12/2021 23:17:36

חשבתי שלא נוגעים כאן בתיקים של אחרים אבל התיק מתקתק כמו שהיה צפוי ועושים רעש לא רלוונטי סביבו כצפוי. מאוד משעמם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
25/12/2021 0:47:33

הנה, אני אעזור לך, קח –
https://www.youtube.com/watch?v=bhZEjQDh6Mg&ab_channel=akzepihCboB
הקבוצה הטובה בהסטוריה, עם השחקן הטוב בהסטוריה, בסדרת הגמר, במשחק הכי צמוד בסדרה, תבלה.

חגי "התותח" ניסני
25/12/2021 3:59:55

בקשר לתיק: סתם ניסיון הטרלה. אם באמת תרצה לדבר על זה אתה יודע איפה למצוא אותי

המשגיח
24/12/2021 17:59:01

תודה רבה דוק.

לגבי קמבה, וואלה לצערי הוא פשוט לא היה מספיק טוב. מקווה שהימים המשוגעים האלה בליגה (בצירוף הפציעה של רוז) יעזרו לו לכבוש את לבבות אוהדי הגארדן

רועי ויינברג
24/12/2021 18:59:10

תודה מנחם, נהדר כרגיל. הנבחרת כיום, אם כולם רוצים להשתתף:
קרי,קריס מידלטון, לברון, דוראנט, דריימונד.
ספסל: פול, בוקר, באטלר, ג'ורג', דרוזן, טייטום, באם.
.
קמבה לדעתי יכול לתת ערך חיובי בקבוצה הנכונה, יש מצב שזאת הניקס. אני מאמין אגב שהם היו צריכים להעיף את פורנייה מהרוטציה. אולי עוד יקרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ESPN story on the Lakers bringing guard Darren Collison out of retirement on a 10-day deal: https://es.pn/3HbIEJG

🤣🤣🤣 אשך השיקצה הלך לחפש בפחים בשדרות הוליווד

onetwo3
24/12/2021 21:28:45

שימון, אין לך כבוד לבני אדם.
חבל

onetwo3
24/12/2021 21:28:24

1. נבחרת ארה"ב
* את הנבחרת הייתי בונה סביב דווין בוקר.הייתי מביא את דריימונד גרין כדבק, את כריס מידלטון וסטף קארי שיצלפו מרחוק.
הייתי מוסיף את כריס פול שישמור על סטנדרטים גבוהים בשביל כל הסגל, שם בצבע את אנת'וני דיוויס והייתי חושב על עוד גבוה דומיננטי שכרגע לא עולה לי שם.
הייתי מוסיף את באטלר בשביל הקשיחות, את ג'יילן בראון עבור הניסיון באליפות קודמת, את דוראנט ולברון בשביל הערך המוסף, ומצרף עוד 2-3 שחקני הגנה קשוחים בעמדות 4-5, באם אדביו, למשל.
2. בראדלי ביל
* אין מישהו שיודע איך הייתה נראית הוויזארדס —לאורך זמן— בלי ביל.
נכון, משחק או שניים בלעדיו מאלץ את האחרים לעלות מדרגה ביכולת, זה בלתי נמנע.
אבל לאורך זמן, כלומר 10 משחקים ומעלה בלעדיו – הוויזארדס יתקשו מאוד להגיע ל100 נק' במשחק, ולמרות שיהיו מאוזנים יותר בחלוקת נק' וחזקים יותר הגנתית – הם לא יהיו גבוה יותר בדירוג המזרח, לדעתי.
3. קורי קיספר
* בהחלט קלעי מצוין והוא גםמשחק עם בטחון
לטעמי הוא לא קיבל מספיק קרדיט עד היום ולהערכתי זה הולך להשתנות בקרוב.
הוא מזכיר לי את ג'ו האריס במבנה ושפת הגוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

דריימונד גרין הייתי מביא בתור הקמע של הנבחרת מחפש אותו לדב שירקוד על הספסל ויביא כיפים לדוראנט

onetwo3
24/12/2021 23:22:18

מזל שאין לך קשר להחלטות המקצועיות בנבחרת הזאת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
25/12/2021 4:46:54
Reply to  onetwo3

+100